مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 دی 1400 ساعت 13:102022-01-16سياسي

پراونه ساخت مناطق کمتر برخوردار همدان یک ماهه صادر شود 


صدور پروانه ساخت در مناطق کمتر برخوردار توسط مجموعه شهرداری و نظام مهندسی نباید بیش از یک ماه طول بکشد.

  - ایسنا/همدان استاندار همدان گفت: صدور پروانه ساخت در مناطق کمتر برخوردار توسط مجموعه شهرداری و نظام مهندسی نباید بیش از یک ماه طول بکشد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا قاسمی فرزاد یکشنبه 26 دیماه در ستاد بازآفرینی شهری استان همدان با اشاره به اینکه توجه به مناطق کمتر برخوردار و ساماندهی سکونتگاه های غیر رسمی اهمیت زیادی دارد، افزود: این مناطق یکی از مهمترین موضوعات بازآفرینی شهری است که باید مورد توجه قرار بگیرد.

وی با بیان اینکه بازآفرینی شهری باید به شکل جهادی صورت بگیرد، تصریح کرد: با در نظر گرفتن بسته های تشویقی و مشوق ها می توان اقدامات خوبی در راستای بازآفرینی و بازسازی بافت فرسوده شهری انجام داد.

قاسمی فرزاد بیان کرد: امیدواریم با حمایت دستگاه ها، سازمان هایی مثل بنیاد برکت، بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان امام(ه)، سکونتگاه های غیررسمی در همدان را به مناطق قابل سکونت و استاندارد تبدیل کنیم.

استاندار همدان اضافه کرد: برای بازآفرینی شهری پایدار و باثبات نیاز به برنامه ریزی است تا با پیگیری مداوم کارها پیش برود، همچنین بعضی از بافت های فرسوده به شکل کوچک یا ریزدانه هستند که می توان با تجمیع با چند واحد دیگر بازسازی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پراونه ساخت مناطق کمتر برخوردار همدان یک ماهه صادر شود 

پراونه ساخت مناطق کمتر برخوردار همدان یک ماهه صادر شود